Alla inlägg den 18 december 2008

Av Wenche Mörck - 18 december 2008 19:29

Idag blev jag uppvaktad på jobbet...visst...efter ett av våra möten så kom mina kollegor med paket och sång. Jag tycker att det blir lite jobbigt när jag satt och alla stod..men samtidigt så blev jag så himla glad.


Bokmalen höll ett tal om hur jag varit hans mentor och han påstod att jag lärt honom massa konstiga saker...det mesta lögn och elakt förtal naturligtvis...(fast lite glad blev jag)


Sen fick jag ett litet paket som innehöll...ja, jag fattar ingenting...BRODDAR...påstår de att jag inte kan gå ordentligt?!?


Sen tyckte de tydligen att detta födelsedagskort var "häftigt"...tom med vissa kollegor undrade vilken rea -låda  Vegetarianen hittat det

 Ha ha ha..Stay cool...kan inte vara nått annat..eh..öh


Sen har jag gått och suktat efter en tavla i ett halvår...jag blev bara kär i den när jag såg den....underbar och jag skulle inte kosta på mig den själv, men det har mina kollegor och medarbetare gjort och jag är överlycklig!!!

Super duper tack!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ska Wenche göra med sin bil?
 Sälj fort som attan.
 10000 kr är 10000kr, kör tills fälgarna ramlar av.
 Snål åk med Bokmalen varje dag & skrota bilen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards