Alla inlägg den 3 december 2008

Av Wenche Mörck - 3 december 2008 22:57

Idag hade Freja besök av en kompis och de paserade precis förbi mig när den lille besökaren plötsligt utbrister:

- Freja , har du nå sugmärke?

- Va är det? säger min dotter

- Det har min kusin ! Hon har fått det av sin kille. Han har sugit så hårt på henne så det har blivit ett märke svarar den lille besökaren stolt.

Min dotter som vill ha vetenskapliga förklaringar på allt undrar då naturligvis:

-Varför sög han på din kusin?

En 5 åring och en 6 åring står nu mitt i mot varandra med pannorna i djupa veck....den lille besökaren rycker på axlarna och svarar:

-Ja, säg det!

Sen fortsatte de med sitt hemliga julpysslet medan jag låg vikt över skrivbordet och hyperventilerade.....godnatt

Av Wenche Mörck - 3 december 2008 22:26

Ja,,,jag kunde inte låta bli...kan inte spara till nästa vecka.....minns ni Jonathan som spelade Winnerbäck på trummor????!!!! He´s back....inte ett öga är torrt!

Av Wenche Mörck - 3 december 2008 18:21

Onsdagar är min bästa tvkväll...först "Bonde söker fru" sen "Greys anatomy".

Jag tycker ju att det sk humorprogrammet Fredag hela veckan är rätt töntigt...men i fredags kikade jag för att Soran Ismail var med och då gjordes en himla rolig parodi på Bonde söker fru...alltså den var såååååå pricksäker...speciellt tönt bonden Magnus!

Av Wenche Mörck - 3 december 2008 16:00

Tydligen har killen bland molene bestämt sig för att min glädje skall vara av den typ som är väldigt kort...extremt kort. Som sagt har jag nog sista 5 månaderna lagt ut ca 10 000 kronor på min bil....och jag var ju hjärtans lycklig när den gick igenom ombesiktningen i måndags...eh...imorse startade den inte...fram med kablar och hjälp av Håkan så kunde jag komma till jobbet. Batteriet är helt nytt, inköpt för två veckor sedan....efter att Håkan gjort lite analyser och hans arbetskompis dykt ner i min motohuv med diverse mätredskap som är domen följande...ny generator!!!...suck..kan han bland molene sluta straffa mig för vad det nu är han är så sur på...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ska Wenche göra med sin bil?
 Sälj fort som attan.
 10000 kr är 10000kr, kör tills fälgarna ramlar av.
 Snål åk med Bokmalen varje dag & skrota bilen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards