Alla inlägg den 9 december 2008

Av Wenche Mörck - 9 december 2008 23:23

Som sagt så finns nu dessa anslag uppsatta i arbetsrummet....


Fina färger må jag säga.....


Här berättas det då vilka storheter förutom jag som är födda 1968...dessutom annan viktig fakta som att den första pizzerian öpnnades och att Lars Winnerbäcks föräldrar gick i gymnasiet. Sen kan man ju undra vad den fantastiska lilla bild på mig i mitten kunnat hamna där????


Sen försöker man göra sig lustig över mitt problem med trappor....jag säger ju det...jag tar mig ner på MITT sätt.



Nej, jag gillar inte alla djur...men är de hemlösa....va´fabian ska man göra???

Observera bilden på grisen...det är en bild på en gris.....inte ett försök till "lika som bär".


Här är det uppslag som till 100% är helt sant faktiskt...ja, jag lovar...

1. Lasse W och jag....som Humle & Dumle, Piff & Puff, Bolek & Lolek.

2. Viist...man droppa ordet Change och Obama snodde det rakt av....

3. Den där franska nobelpristagaren skulle inte ha nått att skriva om han inte lästa min blogg!

4. Självklart...många var de nätter vi spelade TP jag och Richard, han skulle inte kunna leda ett frågesportprogram utan den "skolan".

5. Nixfilefix Fröken Rosing...dina kramizzzzar får du behålla.

6. Tommy Nilsson och jag...en kväll på Dollhouse....en ros och vi sjöng " En dag" så inte ett öga var torrt.

Gokväll



Av Wenche Mörck - 9 december 2008 20:40

Ja, jag har spelat den förr....det här är en Lasse låt som jag tar till mig mer och mer , den har nu några år på nacken...men i år har den liksom blivit viktig för mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ska Wenche göra med sin bil?
 Sälj fort som attan.
 10000 kr är 10000kr, kör tills fälgarna ramlar av.
 Snål åk med Bokmalen varje dag & skrota bilen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards