Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Julkort

Av Wenche Mörck - 15 december 2008 18:49

I vild panik ansåg jag idag att imorgon är sista dagen för att skicka julkort, så jag och tjejerna har nu suttit i en timme och tillverkat julkort. Så ärade vänner och bloggläsare...häng inte läpp....ytterst få kommer att få ett kort av Familjen Mörck-Samuelsson....sen kom jag på att jag hade ett 15-tal namn på min julkortslista som var Håkans vänner och släkt.....eh...jag skickade till de som kändes helt klockrena och som jag tror är mina vänner också...det blev 6 st,  var av 4 st var släkt....livet kan ändras en hel del på ett år. I alla fall så önskar jag ju alla God Jul oavsett kort eller icke.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Mörck - 21 december 2008 17:04

Kära vänner och bloggläsare....jag har bytt blogg!!! Mitt jidder fortsätter men under en ny fana...så nu är det detta som gäller: http://wenchesjidder.blogspot.com   Hoppas ni fortsätter läsa där och vi tackar Bloggagratis för gott samarbete. ...

Av Wenche Mörck - 20 december 2008 13:19

....körde ettans buss från Bomhus till stan igår kväll kl.18.10. Jag och Bokmalen klev på bussen och jag frågade: - Vad kostade det här då? han tittar på mig och säger: -Hur gammal är du? -40 nästa söndag säger jag glatt -Okej...trodde du var under 2...

Av Wenche Mörck - 20 december 2008 10:22

Det här är ju lite kul, för det är inte den typ av musik jag lyssnar på annars, men min klass förra året ( ett gäng dynamiska 13 åringar) spelade denna hela tiden och tillslut så sitter den där. Ja, jag får den inte ur mitt system....

Av Wenche Mörck - 20 december 2008 01:42

..tyvärr så har jag nu ikväll icke följt de alkohol riktlinjer som min 40 års koll menade att jag skulle följa. Men jag har då också firat lite blivande 40-åring och jullov med några av mina kollegor och vänner. Av Bokmalen fick jag denna fina julkla...

Av Wenche Mörck - 19 december 2008 15:13

Igår var jag på nått som man tydligen ska göra på ålderns höst. Jag var kallad på 40 -års kontroll till Hälsocentralen. De senaste gånger jag varit på nån sorts kontroll har ju varit min döttrars, nu senast Lovas 4 års koll. Så med det i bakfickan så...

Presentation

Omröstning

Hur ska Wenche göra med sin bil?
 Sälj fort som attan.
 10000 kr är 10000kr, kör tills fälgarna ramlar av.
 Snål åk med Bokmalen varje dag & skrota bilen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards