Alla inlägg den 1 december 2008

Av Wenche Mörck - 1 december 2008 22:57

Men jag tror faktiskt att Filip och Fredrik gjort sitt märkligaste program någonsin ikväll...Boston Tea Party om sex. På nått sätt lyckades de få ämnet att bli vetenskapligt, mätbart och sjukt roligt på samma gång.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...godnatt

Av Wenche Mörck - 1 december 2008 18:28

Min nya favvo...Soran Ismail...tycker han är lite små kul och han har en rätt charmig blogg som jag brukar läsa. Han var med på Fredag hela veckan i helgen och hans lilla uppvisning om hur en vandrande pinne förökade sig fick mig att bryta ihop.

Av Wenche Mörck - 1 december 2008 18:10

Idag så är det en bra dag....så himlar om nån ringer under kvällen och förstör den.

1) Freja och Lova har kommit hem igen, det bästa som finns.

2) Bilen gick igenom på ombesiktningen....Öppna champangen!!!

3) En kollega ( och inte en som man hade trott kanske) kom idag fram och sa att han tyckte att jag gjorde ett jättebra jobb som utvecklingsledare och att han gillade mina tisdags möten...jag blev generad, men jätteglad.

4)Sen har jag och tjejrna julpyntat hela em...det hatade jag förut, innan barnen. har aldrig förstått mig på sånt där...men mina avkommor älskar det och då blir det kul.

5)Mamma och pappa kom förbi och stannade en stund och hjälpte till i stök och bök.

6)Budfirman har hämtat min dator...igen...

7) Nu har vi ätit Icas supergoda hamburgare med Max Friscobröd...på med lite kvällskaffe.

8) Ja, sen har vi haft kaninvård och hängt upp vårt nya fågelbord.

Inget har gott sönder och kostat en massa pengar.....men kvällen är inte slut än.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ska Wenche göra med sin bil?
 Sälj fort som attan.
 10000 kr är 10000kr, kör tills fälgarna ramlar av.
 Snål åk med Bokmalen varje dag & skrota bilen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards