Alla inlägg den 11 december 2008

Av Wenche Mörck - 11 december 2008 23:38

Idag har jag varit och ätit julbord på Söderhjelmska...det var vårt jobb och ungefär resten av stans jobb....mycket folk....mycket god sill.....så god sill att jag drack två Loka och två glas vanligt vatten efteråt. dessutom så fanns på dessertbordet ett gigantisk skål Cloetta julskumstomtar vilket är en nästan lika står last som Bassetts winegum.

Sen skulle det hållas tal och tackas av en av mina äldsta och en mycket kär kollega som ska gå i pension....chefen höll tal från sig och kommunen. Jag och Vegetarianen skulle hålla tal från oss medarbetare. Det gick rätt okej och både jag och Vegetarianen började nästan böla i slut orden....tom Bokmalen blev blöt i ögat....objektet för vårt tal blev mest glad och fnittrig, vilket var meningen. Summa sumarum....Vegetarianen, Bokmalen och jag är inte så tuffa som man lätt kan tro, utan ett gäng blödiga typer som säkert gråter till " Extreme home makeover" också...i alla fall Bokmal och Veggis...jag är tuffast ...och bölar bara till mina egna tal. Gokväll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ska Wenche göra med sin bil?
 Sälj fort som attan.
 10000 kr är 10000kr, kör tills fälgarna ramlar av.
 Snål åk med Bokmalen varje dag & skrota bilen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards